Termeni si conditii
Vânzător
Vânzătorul, administrator al sitului www.etenis.ro este societatea:
TD ROM SRL
Str. NICOLAE TOMESCU Nr 21
050595 BUCURESTI
R.C. J40/15511/1991 - CIF: RO 402318
Preţul produselor
Preţul produselor din catalogul on-line este mereu actual şi valabil. Vânzătorul îşi rezervă dreptul de a schimba preţul fără înştiinţarea prealabilă a Cumpărătorului. Schimbarea preţului în catalogul on-line nu are efecte asupra valorii preţului comenzii care este deja introdusa în sistem. În cazul în care are loc reducerea preţului, cumpărătorul beneficiază de reducerea preţului produselor comandate, inclusiv în cazul în care comanda este deja introdusă în sistem pe baza solicitării telefonice sau electronice (prin e-mail) a cumpărătorului.
Momentul încheierii contractului la distanță îl constituie momentul confirmării, pe suport durabil, de către profesionist, a acceptării comenzii transmise de consumator.
La comenzile cu valoare de peste 500 RON (inclusiv) TVA, nu sunt facturate taxele poştale şi de ambalare dacă adresa de livrare este pe teritoriul României.
La comenzile cu valoare de sub 500 RON (inclusiv) TVA, taxele poştale şi de ambalare sunt facturate în felul următor:
taxa FAN COURIER conform link: http://www.fancourier.ro/tools/estimare-cost-livrare/
La solicitarea clientului expedierea pentru comenzi sub 500 RON se poate face si cu POSTA ROMANA sau orice curier agreat de cumparator cu tarifele cunoscute.
Plata comenzilor se poate face ramburs (cu taxe sub 500 RON) sau in avans (inainte de expedierea coletului) direct in cont bancar la una din urmatoarele unitati pe teritoriul Romaniei:
TD ROM SRL
Str. NICOLAE TOMESCU Nr 21
050595 BUCURESTI
IBAN: RO77 BTRL 0640 1202 3359 07XX
Banca Transilvania Ag. Marriott
Expedierea coletului nu se face pana ce banii nu au intrat in cont.
Termene de livrare
Termenul obişnuit de livrare este de maxim 5 zile lucrătoare de la transmiterea comenzii de către cumpărător. Termenul de livrare concret, în cazurile în care marfa este sau nu este disponibilă în depozit, va fi stabilit în momentul confirmării comenzii, prin acordul părţilor.
Denunţarea unilaterală a contractului
În conformitate cu prevederile OUG nr. 34/2014 – drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, cumpărătorul are dreptul de a denunţa unilateral contractul, cu condiţia să fi comandat produsele în calitate de consumator final (nu ca şi comerciant). Cumpărătorul poate returna produsele personal sau, pe propria cheltuială, prin intermediul unui transportator (de ex. poşta Română).
Consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute de lege.
Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor
Consumatorul poate anunța magazinul despre intenția de retragere din contract în orice mod: în scris (plic la poștă), prin e-mail, prin telefon, prin viu grai la sediu etc. Legea numește acest lucru „declarație neechivocă”, deci orice mod prin care transmit clar că nu vreau să păstrez produsul.
Vanzatorul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului
Consumatorul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, utilizarea, deterioararea sau lipsa ambalajului original, aspecte ce produc costuri pentru aducerea la conformitate a produsului.
Costurile, dupa evaluarea situatiei, vor fi communicate si suportate de catre consumator.
În caz de denunţare unilaterală a contractului în cazul descris mai sus marfa nu poate să fie trimisă înapoi la Vânzător cu ramburs. Dacă marfa va fi trimisă cu ramburs sau nu vor fi îndeplinite alte condiţii menţionate mai sus, nu va avea loc denunţarea unilaterală a contractului şi Vanzatorul îşi rezervă dreptul de a trimite marfa înapoi la adresa cumpărătorului, pe cheltuiala lui (a cumpărătorului).
Returul produselor se supune acestei legi numai pentru produsele care sunt livrate clientilor prin posta / curierat rapid, comenzile care au fost ridicate de la sediul nostru sau livrate de firma noastra direct la clienti prin intermediul personalului propriu nu sunt considerate comert la distanta, intrucat pot fi vizualizate, verificate si acceptate personal, ca si corespunzatoare cu scopul si nevoile clientului.
Comenzile facute la unul din sediile (magazinele) firmei nu sunt considerate “la distanta”si ca atare beneficiarul nu mai beneficiaza de dreptul de retragere.
Vânzătorul are dreptul, de asemenea, să denunţe unilateral contractul înainte de executarea lui, în următoarele condiţii:
Fără a specifica expres cauza, cu informarea prealabilă a consumatorului, cu cel puţin 3 zile înainte de termenul de livrare a produsului comandat.
În cazul în care produsele comandate de cumpărător nu mai sunt disponibile (spre exemplu, din cauza încetării producţiei sau a livrărilor), cu informarea prealabilă a consumatorului.
În cazul în care vânzătorul denunţă unilateral contractul, în termen de maxim 30 de zile va rambursa integral eventualele sume plătite de consumator pentru produsele care nu se mai livrează.
Regimul reclamaţiilor şi al garanţiei
Reclamaţiile cu privire la eventuale defecte ale produselor se rezolvă conform legii în vigoare.
Produsele comercializate prin magazinul on-line sau sediile societăţii TD ROM SRL beneficiază de garanţia legală de 24 de luni, dacă nu se prevede un alt termen.
Garanţia se aplică doar defectelor de producţie.
Cumpărătorul are obligaţia de a verifica marfa imediat după preluarea ei, fără amânare nejustificată, şi de a înştiinţa de îndată vânzătorul despre eventualele defecte prin e-mail la adresa: contact@etenis.ro sau în scris la adresa vânzătorului.
Garanţia nu se aplică la:
• uzura normală datorată folosirii produsului
• defectele cauzate de folosirea incorectă a produsului
• defectele cauzate de depozitarea incorectă a produsului
Procedura reclamaţiilor:
• reclamaţia va fi comunicată prin telefon, prin e-mail sau în scris, cu confirmare de primire
• produsele vor fi trimise în colet, recomandat (** nu cu ramburs) la adresa noastră
• coletul va trebui să cuprindă menţiuni cu privire la cauza reclamaţiei
• anexaţi şi bonul ca dovadă a achiziţiei produsului din magazinul nostru
** În cazul trimiterii produselor reclamate cu ramburs, vânzătorul are dreptul de a nu prelua marfa şi de a o trimite înapoi pe cheltuiala cumpărătorului.